Re: identyfikacja sprzetu /szukam driverow

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 22:50:24 MET

Uzytkownik "Mundi" <slurp@WYTNIJT0polbox.com> napisal w wiadomosci
news:dnnah9$1mg$1@ip-85-198-231-238.broker.com.pl...

> Uzytkownik "Andrzej" <andrzej_i@antyspamik.poczta.onet.pl> napisal w
> wiadomosci news:dnn7kk$bu3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ten kontroler jest z HP Vectra vl800
> http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/lpv06536/lpv06536.pdf
>
> Sterowniki Win2k http://tinyurl.com/8pz8z w98 http://tinyurl.com/8k2no

Wielkie dzieki za pomoc, poczytalem rowniez na stronie lsi logic i o
driverach komplementarnych :)

Podlaczylem pod kontroler dysk quantum Quantum Atlas 10K II, tasiemka ma na
koncu terminator
Przy starcie kontroler przeszukuje tasiemke, znajduje dysk, ale niestety nie
widac go pozniej w "moim komputerze".
Systemi to windows 2000. Nie wiem czy to jeszcze problem sprzetowy czy juz
moze softwarowy. Moze jakies podpowiedzi?

pozdrawiam

Andrzej