Re: Który laptop do około 3k pln

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 20:20:59 MET

Paweł Guć wrote:

> IBMy są solidne, tylko ta gwarancja - o DELLach poczytam sobie

        Użytkuję właśnie Dell'a Latitude C640; siadł w nim dysk twardy,
przyciski w touchpadzie trzeba mocno wcisnąć, aby działały a bateria
trzyma 15 minut (ale to jest pewno wynik eksploatacji); do tego popękał
w środku przewód zasilacza (i chyba był wymieniony cały zasialcz).

> Tak jak rozmawiam z ludźmi to mówią że IBM i tylko IBM mimo tego że
> drogi i ma tylko 12 miesięcy gwarancji...

        W Thinkpadach odstraszają mnie co jakiś czas posty ludzi szkających
sposobu na odblokowanie notebook'a w którym skończyła się bateryjka
i/lub hasło przestało działać: np.: http://remzibi1.republika.pl/

--
Filip.