Re: ustawienie parametrow monitora (jasnosc, ciemnmosc)

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 17:28:43 MET

Dnia 13.12.2005, Carpiediem napisał(a):

> a czy istnieje "cos" co samo tzn automatycznie ustawia porzadane parametry
> dla monitora?

To "coś" potocznie zwie się serwisantem komputerów i/lub sprzętu RTV. ;D
Nie przesadzaj, to wcale nie jest trudne. W skrócie ustawiasz tak by
wszystkie kolory/odcienie były widoczne przy jednoczesnym nie "wypalaniu"
oczu. Dodatkowo ustawiasz geometrię tak by koła były wyświetlane jako koła
a kwadraty jako kwadraty, itd.

> bo prawde powiedziawszy jakos nie za bardzo wiem jak sie
> zabrac do tych programow...

Wg. opisu Radka.
Na Google znajdziesz też kilka opisów jak się posługiwać tym softem.
Poszukaj np. serwisów poświęconych monitorom, w tej chwili przychodzi mi
na myśl www.mva.pl - może tam będzie. Na 100%, w którymś widziałem taki
opis co i jak interpretować i ustawiać przy okazji takich testów.

--