Prosze o pomoc w dobraniu RAM-u

Autor: fozzy <psydziorek_at_tlen.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 17:04:39 MET

Witam!!!
Mam dosc stary, bo 3 - letni komputer, ale jak na moje potrzeby sprawuje sie
dobrze, nawet z win 98 wiecej do szczescia mi nie potrzeba. Jedyne co
chcialbym zrobic to dodac RAM-u. Komputer kupowalem nie znajac sie zupelnie
na sprzecie (a i teraz wiedza niewielka) w jednym z wielkich sklepow (czyt.
supermarketow, ale nie MM, tylko taki zwykly Real ;-)
Obecnie jak wspomnialem chce dodar RAM. No i chce to zrobic sam by jakos
zaoszczedzic (wiec nie poprzez zaden serwis itp itd). Mam specyfikacje kompa
na ktorej stoi napisane: Pamiec RAM 64 MB DIMM. Czy ta informacja jest
wystarczajaca do zakupu pamieci???
Odwazylem sie ;-P kompa rozkrecic i na kosci/karcie <?> pamieci napisane
jest SpecTek?? Czy to znana firma dla tego sprzetu?? Na niej dopisane jest
jeszcze cos w stylu DB, 75 A i tyle... reszta (cos jest napisane) pod
naklejka "assembled in USA". I to by bylo na tyle... Tak wiec:
1. czym sie kierowac przy zakupie RAMu... czy te informacje sa
wystarczajace?
2. jaka max ilosc pamieci RAM rozpozna win 98?
3. rozumiem ze moge podlaczyc dokupiony ewentualnie sprzet obok starej
pamieci RAM (czyli 64 MB) i zostanie ona rozpoznana? czy musze potem jeszcze
dokonywac jakichs zabiegow aby system zauwazyl nowe?
Dzieki za wszelka pomoc. Pozdrawiam
Pawel