(no subject)

Autor: Marcin <mwlodarc_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 15:49:26 MET

> Miałem ten sam problem u kolegi - nic nie pomagało,
> nawet wyłączenie zintegrowanej karty i wstawienie
> Creative SB Live (CT-1024) na PCI. Zupełnie
> przypadkiem odkryłem, że przyczyną była inna karta
> - tuner TV, połączony co wejścia audio. Po jego wyjęciu
> problem ustąpił.

Mam podobny problem - wylaczona zintegrowana karta dzwiekowa, SB Live! na PCI
i pierdzace glosniki, gdy dziala dysk twardy.
Czestotliwosc tych odglosow zalezy do sposobu rozmieszczenia kart PCI.
Wybralem taka konfiguracje gdzie efekt jest najmniejszy, ale nie udalo mi sie
go wyeliminowac w 100% ...niestety...

Probowalem nawet PCI latency patch, ktory pomogl podobniez wielu osobom, ale
u mnie niestety nie dziala.

Czy ktos ma jakis pomysl co mozna zrobic poza wyjeciem urzadzen PCI?