ustawienie parametrow monitora (jasnosc, ciemnmosc)

Autor: Carpiediem <terrasano_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 12:48:19 MET

witam
ostatnio zauwazulem ze bola mnie oczy siedzac przed kompem.doszedlem do
wniosku ze przyczyna moze byc zle usatweinie parametrow monitora, nie chodzi
mi o rozdzielczosc (mam 1024x768 - przy 17") ale kontrast jasnosc itd,
siedzac przed monitorem wydaje mi sie ze obraz jest jakis szary, lekko za
mgla itd. ostatnio siostrzyczka cos grzebała w ustawieniach monitora i
zapewne cos spiepszyla..mam wobec tego pytanko czy sa jakies uniwersalen
parametry liczbowe jak powienien byc ustawiony monitor pod tym wzgledem? mam
Samsunga SyncMaster 757dfx.. byl bym bardzoe wdzieczny za poprawdy...
Pozdarwiam

Carpiediem