Jakie to urządzenie?

Autor: sesam <sesam22_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 08:09:02 MET

Witam,

Chcę kupić laptopa, więc powstaje problem podzielenia internetu z kablówki.
Jest to modem sieciowy, który ma na wyjściu złącze USB i sieciowe.
Wpadłem na pomysł, że potrzebne mi urządzonko, które podłącze do modemu np.
przez USB, a ono rodzieli mi sygnał na dwa komputery. Jeden będzie
podłączony przez USB, a drugi przez Wi-Fi, bo przecież jak kupować laptop,
to porządny :)
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, jak takie urządzonko się nazywa? Czy to
router?

Pozdrówka
Krzysiek