Problem z podłączonym aparatem / odzyskiwanie danych

Autor: Ka Wu <kwinnicki_at_go2.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 01:59:40 MET

Witam

Potrzebuję odzyskać dane z aparatu Canon A85.
Mam kilka programików do tego, lecz jest jeden problem.

Żaden z tych programów nie widzi karty, widzi tylko Dysk C i Cd-Rom. W Moim
Komputerze widnieje Canon PowerShot A85 w dziale Skanery i aparaty
fotograficzne. Hm, co może być nie tak ? Co mogę zrobić aby karta została
zobaczona przez programiki do odzyskiwania zdjęć.

Ps. Mam Win Xp

Pozdrawiam
Ka Wu