Re: "pierdzenie" Asus A7N8X Deluxe

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 00:08:27 MET

[...]
> nie to, żebym się czepiał,ale jak ja miałem A7n8Deluxe to miała na pokładzie
> SoundStorma Nvidii, a nie Realteka....

Te płyty mają DAC ALC650 Realteka. "SoundStorm" NVidii to jest tylko DSP.
Swoją drogą IMHO na sterownikach Realteka jakość odtwarzanej muzyki jest
lepsza na tej płycie - minusem jest wtedy brak sprzętowej akceleracji
audio w grach.
Wracając do pierwszego postu - kiedyś, gdy korzystałem jeszcze
z zintegrowanej karty tej płyty to nic nie zakłócało mi dźwięku,
ale niektóre wersje sterowników Nvidii zachowywały się dziwnie, np.
nie działał pogłos itp. - w starszych wersjach było niekiedy lepiej.
Spróbuj może też drivery ze strony Asusa (stare, ale powinny działać).

ps. ogólnie mam raczej negatywną opinię o tej płycie, choć wciąż
siedzi w jednym z moich kompów.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]