Re: "pierdzenie" Asus A7N8X Deluxe

Autor: Darek <dt1_at_go2.pI>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 23:51:24 MET

redone wrote:

> nie to, żebym się czepiał,ale jak ja miałem A7n8Deluxe to miała na pokładzie
> SoundStorma Nvidii, a nie Realteka....

Owszem, karta dzwiekowa to nVidia Soundstorm i jesli korzystasz z
cyfrowego wyjscia dzwieku to na tym soundstormie sie konczy. Ale jesli
korzystasz z wyjscia analogowego, to korzystasz z uslug kodeka Realtek
(jak przyjrzysz sie plycie glownej to go znajdziesz, w moim A7N8X-Deluxe
jest zaraz obok wejsc CD-Audio, ale ze taka plyte miales, a nie masz -
to musisz mi uwierzyc na slowo ;) ).

Co do rozwiazania problemu - proponuje porzadnie uziemic komputer. Wiem,
ze to sposob malo fachowy, ale po polaczeniu grubym kablem obudowy
komputera z rura od centralnego ogrzewania zniknal mi brum i swist z
glosnikow ;) mozna bylo wykorzystac zerowanie instalacji elektrycznej,
ale mam gniazdo bez bolca uziemienia, stad taki masakryczny sposob ;)

BTW: Korzystam z wyjsc analogowych i nawet na starym modelu SB Live
Value subiektywnie rzecz biorac jakosc dzwieku wydaje mi sie lepsza.
Rowniez problem swistu przy pracujacej sieciowce czy dysku czesciej
wystepuje przy zintegrowanej karcie niz przy montowanej w slocie - w
Live nie ma i nie bylo nigdy u mnie problemow.

--
Pozdrawiam,
Darek