Re: "pierdzenie" Asus A7N8X Deluxe

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 23:33:12 MET

Użytkownik "RR" <rroomm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnksgt$nk1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Oczywiście chodzi o dźwięk z zintegrowanej karty nvidii (realteka)
> w głośnikach słychać aktywność myszy i dysku (WinXP)
> Wymieniłem drivery na nowsze ze stony nvidii i jest jeszcze gorzej.
> Wiem że temat nie jest nowy, ale czy komuś udało się go rozwiązać ?
> Romek

Miałem ten sam problem u kolegi - nic nie pomagało,
nawet wyłączenie zintegrowanej karty i wstawienie
Creative SB Live (CT-1024) na PCI. Zupełnie
przypadkiem odkryłem, że przyczyną była inna karta
- tuner TV, połączony co wejścia audio. Po jego wyjęciu
problem ustąpił. Wiem, że to nie jest rozwiązanie,
ale w tym przypadku trzeba było wybierać albo...
albo... ;-((
BTW. Ten sam chipset (Nvidia), tylko producentem
płyty jest GigaByte.