Re: Sieć radiowa czy kablowa

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 23:23:27 MET

Dnia 12/12/2005 10:38 PM, Użytkownik Adocus napisał:

> Istnieje taka możliwość - 7 stanowisk, każdy korzysta z Internetu nie może
> być mowy aby przytykało sieć. Coraz bardziej przychylam się do kabelka.

Jeśli dużo danych - radiówka odpada. Mam w domu sieć zwykłą (skrętka -
100) i radiową (.g - 108). Kłade laptopa na biurku, podłaczam kabel, ~5
minut i archiwum się skopiowało, albo właczam w laptopie wifi (tu mam
tylko 54mb ;/) i czekam pół godziny mimo tego że sygnał mam opisany jako
"bardzo dobry" (ap i laptop są w tym samym pomieszczeniu). Oczywiście
plusem jest to że moge iść sobie gdzieś a dane się będą kopiować - ale
Ty tego plusa nie uświadczysz bo z pudłem się raczej nie chodzi po
pomieszczeniu.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \