Radeon 9550 i migotanie obrazu

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 23:03:14 MET

Witam,
Wczoraj odkryłem, ze czasem mój obraz no monitorze - migoce.
Co kilka, kilkanascie sekund - mignięcie lub kilka...
Karte mam od dobrego pół roku - i nic, a wczoraj to pierwszy raz zobaczyłem,
dziś drugi..
Czy to kwestia ustawienia czegoś? Własnie zassałem i zainstalowałem nowe Ati
Catalysty - i to samo...
To miganie występuje w jakimś innym_niż_normalny trybie graficznym - nie
potrafie stwierdzić co to dokladnie, ale tak jest - bo prz róznych gierkach
tego efektu nie zauważyłem...
ALe, konkretnie, to migocze np. w screensacerze z rybkami - tymi ładnymi co
to w akwarium pływają...
Ma ktoś jakś wizję - czy i co w sterownikach ustawić??
Ukłony
Michau

ps. a karta, to GeCube Radeon 9550 Extreme - nie krecona...