Re: Laptop Toshiba Satelli Pro - problem z cichym dźwiękiem

Autor: Krzysztof <krzyk007_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 22:22:14 MET

bartee <bkubica@web-kernel.net> napisał(a):

> sprawdz czy
>
> - potencjometr jest na max
> - czy w win regulacja glosnosci jest na max
> - czy w win wave jest na max
>
> sterownik znajdziesz pod adresem www.toshiba-tro.de
>
> mialem kiedys takiego notebooka i gral ze hej ;-)
>
> ..bartee

Potencjometry regulacji głośności: win, win wave są na maxa. A co do
potencjometru w laptopie, to jest on zrobiony w wersji klawisz fn + strzałka
góra/dół (przy zmianie wyświetla się na ekranie zielony pasek) i to też
ustawiam na max. Żadnej innej regulacji nie znalazłem.
Po ustawieniu wszystkich tych rzeczy na max, dźwięk jest średnio głośny, a w
niektórych filmach/mp3 wręcz cichy.
W winampie radzę sobie podkręcając equalizer - ale to słaby sposób, bo dźwięk
wychodzi zniekształcony :(

Wcześniej miałem Compaqa Armadę E500 i nie miałem takich problemów...

Pzdr
Krzych