Canon IP 4200-TUSZE zamienniki?

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 21:48:11 MET

Hej,
Czy może są już zamiennki do drukarki Canon IP 4200?jeżeli ni to powiedzcie
czy można samemu uzupełniać dodając tusz do zużytych pojemników? Mam zamiar
ją kupić lecz same jeden pojemnik orginalny kosztuje 50zł,bo ma chip?
Starszych wersji już nie ma a jeśli są na allegro to za taką cenę ,że
hoho?Doradzcie mi w tej kwestii.Mam czekać na zamienniki czy kupić i
kombinować sammemu z uzupełnianiem?
Proszę o radę...a może jakąś inną(inna firma?) tańszą w eksploatacji za te
pieniądze co Canon (455zł).