Problemy z aliasem w.pl

Autor: Prawdziwa Blondynka <blondie21WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 21:22:10 MET

Witam,
czy ktos z Was posiada tez aliasa w domenie w.pl? Od jakiegos czasu mialam juz
rozne problemy z tymze aliasem (np. ok.4-dniowe opoznienie w dostaraczaniu maili
z tego konta), a od ok. tygodnia w ogole nic mi juz nie przychodzi na to konto.
Za pierwszym razem wyslalam jeszcze maila z zapytaniem, skad te problemy, ale
nigdy mi nie odpowiedziano. Teraz poguglalam troche, i widze, ze inne osoby tez
mialy problem z ta bramka w tamtym okresie, i tez nikt im nie odpowiedzial,
podobno dlatego, ze przejela ich Netia i od tej pory olewaja darmowych
uzytkownikow. Czy ktos wie wiecej na ten temat?
Poza tym nie moge nawet wejsc na strone alias.polbox.pl, chociaz widze, ze pingi
do nich chodza.
Aha nie dostalam nigdy od nich zadnych maili na temat planow zamkniecia tej
uslugi, lub chociazby ustalenia za nia oplat...

Pozdrawiam,
Prawdziwa Blondynka