Skacząca temperatura AUX w ECS K7VTA3

Autor: dooh <dooh_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 20:29:34 MET

Witam.

Znajoma ma Athlona XP 1700+ na płycie ECS K7VTA3, AIDA32 i SPEEDFAN
procesor ma temp 45C, chipset 36C a "AUX" wskazuje po kilku minutach pracy
bez obciązenia temperaturę 67 stopni (zdjęta obudowa). Gdy założyłem
obudowę temperatura AUX w kilka sekund spadła do 27 stopni a potem
stopniowo wzrastała.

Nie znalazłem w instrukcji do tej płyty żadnej informacji o dodatkowych
czujnikach . Czy ktoś mi może powiedzieć co to za temperatura, gdzie może
sie znajdować ten czujnik ?

Tutaj jak to wygląda:
http://img348.imageshack.us/img348/7609/temp1nf.jpg

W pewnym momencie temperatura PROCESORA _na sekundę lub dwie_ podskoczyła
do ponad 80 stopni po czym wróciła na 47-48 stopni.

Macie jakieś koncepcje ?

--
[  d.o.o.h.  - Device Optimized for Observation and Harm  ]
[ mail:dooh(at)wp(dot)pl  GG:198354  http://dooh.virtu.pl ]