Co jest tego przyczyną? Pomóżcie

Autor: Gordon Gin <gg_at_cos_tam.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 19:52:57 MET

Pomóżcie, bo już nie mam sił ...

Kupiłem wysyłkowo komputer i nie wiem czy ma jakieś problemy sprzętowe czy
programowe. W ciagu trzech dni byłem zmuszony już czterokrotnie instalować
system. Dwukrotnie zdarzyło mi się "zapętlenie" tzn. po wybraniu "uruchom
ponownie" system zaczyna się ładować, ale po chwili następuje samoistny
reset (tuż przed momentem w którym powinna pojawić się plansza "Zapraszamy"
i tak w kółko. Przy próbie uruchomienia komputera w trybie awaryjnym także
nie chce się załadować. W rogach jest info "Tryb awaryjny", ale system sie
nie ładuje i sam resetuje komputer. Ta sytuacja zdarzyła się zarówno z SP2
jak i bez niego.
Dziś kilka godzin komputer działał prawidłowo, ale przy wydaniu polecenia
drukowania wystąpił błąd zwiazany z drukiem. Przy poleceniu ponownego
uruchomienia komputera znów nastąpiło "zapętlenie".

Pomóżcie, bo już tracę wszelkie nadzieje ...
Tomek