Re: jakiego bootmanagera polecacie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 19:21:44 MET

Użytkownik "-=RapidHail=-" <dyskus@usun.to.epf.pl> napisał w
wiadomości news:dnk7jm$aj5$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> Taką konwersacją nie dojdziemy do niczego i nie odpowiada się
> pytaniem na pytanie. Skoro Ty znasz smb to wypisz jego głowne
> zalety a my odpowiemy czy za pomocą Lilo zrobisz (a pewnie
> zrobisz) to samo :-) Pozdrawiam

Nie. To ja stwierdziłem, że SBM jest produktem funkcjonalnym w
odróżnieniu od Lilo. Jeśli zamierzasz moją opinię podważyć, to podaj
konkretne argumenty, a nie zmuszaj mnie do tracenia czasu na kopiowanie
na grupy informacji dostępnych na stronie autora tego doskonałego
programiku.

Ponadto zwracam uwagę, że funkcjonalność oznacza nie tylko "co można lub
nie można zrobić", ale także na ile jest to proste. W takim znaczeniu
np. GRUB też jest dużo bardziej funkcjonalny od Lilo, choć robi prawie
dokładnie to samo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/