Re: laserówka na papier ok.200 g/m2

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 18:13:41 MET

> Potrzebuję drukarkę laserową (mono), która nie będzie miała problemów z
> papierem o gramaturze 200-200 g/m2. Znalazłem dwie drukarki w cenie do
> 2500 zł: HP LJ 2420 i OKI B6200. Wydruków będzie dość dużo. Czy ktoś ma
> doświadczenie z tymi drukarkami, szczególnie z takim papierem?

ja drukowałem na takim papierze na drukrce HP 1100 i szło ładnie, ale ilości
duże to nie były, wydaje mi sie że każda by sobie poradziła która może
wciągać papier i wysuwać na tackę bez jego zbytniego zawijania, w tej mojej
jest opcja i przy wysuwaniu omija tackę i spada na biurko:( ale kąt
zaginania jest wtedy mniejszy