czytnik linii papilarnych czy coś innego

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 16:43:25 MET

Zadanie jest takie:
Zmienić sposób logowania pracowników do naszego wewnętrznego programu,
możliwie jak najtrudniej do oszukania.
Pomysłem jest czytnik linii papilarnych, ale taki, którego oprogramowanie
bedzie pozwalało na swobodną interpretacje aby skompilować z naszym
wewnętrznym programem.
Czy spotkaliście sie może z jakimś modelem, którego software nadaje sie
do indywidualnego rozwijania. Kodowanie windowsa czy dostępu
do katalogów mnie nie interesuje. Może to być jakikolwiek sygnał
przekazany do portu szeregowego

Stoout