Re: Prosba o pomoc: Dysk nie osiaga znamionowej predkosci

Autor: gbart <dev_at_null.com>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 12:10:24 MET

qwerty ("qwerty" <qwerty01@poczta.fm>) wrote:

> Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Po co mu odpowiadacie, skoro sam zakończył topic ?

Moze i skonczylem ale teoria mowi tak: kontroler teoretycznie powinien
osiagac 66MB/s a max wydajnosc dysku to okolo 60MB/s. Czyli mozliwosci
kontrolera nie zostaly przekroczone. Stad moje zdziwienie czemu transfer
zatrzymal sie na poziomie 30MB/s. Przeszukalem kilka forow i usenet i z
informacji tam znalezionych jasno wynika ze tak jak poprzenik napisal dysk
moze miec interfejs nawet ata-300, ale jezeli jego maksymalny transfer to
powiedzmy 50MB/s to interfejs ata-66 kontrolera powinien wystarczyc. I to
jest w gruncie rzeczy moja watpliwosc.

--
<| Jesli chcesz skonczyc  |>
<| z tym biznesem to zrob |>