Re: Który laptop do około 3k pln

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 10:54:20 MET

Paweł Guć wrote:

> Przeglądałem - ale pytam jeszcze tutaj, bo chciał bym usłyszeć opinie
> kogoś kto używał kilku laptopów, lub widział co się z nimi dzieje po
> jakimś czasie.

Co fakt to fakt. Na banchmarku np. klawiatura opisana jest w samych
superlatywach, a rzeczywisty użytkownik pisze w komentarzach, że po paru
miesiącach użytkowania pościerały mu się napisy :)

Sam prawdopodobnie będę musiał nabyć podobny sprzęt, więc chętnie też się czegoś
dowiem.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...