Re: LCD 19"- do 1500 PLN

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 07:00:47 MET

satyr wrote:
> Co do MAG-a to cenowo się mieszczą w moich granicach - ale jak z
> uzytkowaniem ich - występują jakies problemy itp .....

Gdzie trafiłeś na złą opinię o nich? Bo jedyną rzeczą jaką ja znalazłem
na ich temat, to informacja o problemie z pobraniem sterowników ze
strony producenta (Sterowniki są nie potrzebne).
Gwarancja 3 lata. Jeśli chodzi o jakość obrazu - jestem bardzo
zadowolony. Nie ma porównania w tej klasie cenowej. Wadą jest to że są
mało popularne i stosunkowo drogie.

--
Pozdrawiam, Paweł Guć