Który laptop do około 3k pln

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 22:51:59 MET

Od jakiegoś czasu przyglądam się komputerom przenośnym i stwierdzam
że za około 3000 złotych mogę dostać w miarę dobrego laptopa... To co
chciał bym mieć w komputerze to wbudowane WiFi 802.11 b/g, matryce
minimum 15" oraz baterie trzymającą minimum 3 godziny, chciał bym
również nie mieć zbyt wielu problemów z tym sprzętem pod Linuxem.
Znalazłem właściwie kilka komputerów spełniające moje wymagania.
Są to:

IBM ThinkPad R50e
HP nx6110 PY497EA
Fujitsu Siemens Amilo Pro V8010

Nie chce jakiegoś Acera czy Aristo, co do Fujitsu Siemens tez się
waham, ale podobno nie jest to zły wybór...
Dodatkowo chciał bym bez problemu móc dołożyć tam kolejne 256 mega
ramu (bez utraty gwarancji) no chyba ze serwis robi to za darmo ;)

Komputer ma mi zastąpić desktopa w którym mam durona 1600... Na
komputerze głownie programuje. Nie mam jakiś wysokich wymagań
dotyczących wydajności, ale nie chciał bym go co tydzień wysyłać do
serwisu :)

No i teraz pytanie, co wybrać...? Czym się kierować? Bo wydaje mi się,
że jeśli jakością wykonania, to był by to IBM. Jednak ma on tylko 12,
miesięczną gwarancję... Co poradzicie? Może brać jeszcze coś innego pod
uwagę?

--
Pozdrawiam, Paweł Guć