Re: Jakiej marki laptop?

Autor: la sebastian <joyek_at_op.wyytnijto.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 22:06:47 MET

> Jeśli masz fundusze, to IBM (teraz Lenovo, tak naprawdę).

fundusze funduszami, na allegro taki IBM T41
mozna juz kupić za 2500-3500 zł tyle, ze uzywany.
ale ale ale jak to mawiał prezydent kwiaśniewski ;-)
swego czasu kupiłem rowniez na allegro juz sędziwego ibm 560Z
2 sztuki, i po dzis dzień działają wyśmienicie bez zastrzezeń.
a wczesniej miałem toshibe tecre 8000 w której to padła płyta głowna po 3
miesiacach.
ech.. czyli jednak ibm
ech dlatego, że nie bąrdzo podoba mi sie ich wygląd ale jezeli ma byc
niezwodne
to sie znow przyzwyczaje :)

pozdrawiam
Sebastian