Re: nForce 6150 czy 6100 - i tym samym Athlon 64 czy Sempron 64 (do pracy nie do grania)?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 20:48:56 MET

Bernard wrote:

> Właśnie tego Asusa - CSM

> No i właśnie dlatego ją wybieram. I Semprona na S939 do niej.

Możesz mi dopradzić do tej płyty (czy ona ma S-Video?), Semprona 939 i
b. małej obudowy mATX jakiś wentyl? Bo z tym może być problem myślę...
Bo cichy by musiał być i odpowiednio mały. Ale pewnie i tak póki nie
zamontuje proca i płyty to nie będę wiedział co tam wejdzie...

Znalazłem fajną b. małą obudowę w cenie do 200 zł. Logic bodajże.
Wyglada chyba najładniej ze wszystkiego w cenie poniżej 500 zł :)

w.p.