[LCD] Samsung vs Acer

Autor: Mateusz Szczyrzyca <annihilator_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 19:47:52 MET

Witam,

Przymierzam się do kupna monitora LCD, konkretnie 17''.
W związku z tym mam pytanko, bo upatrzyłem sobie dwie firmy: Samsung
i Acer.

Od samsunga zainteresował mnie model 730BF: http://je.pl/85en

Od Acera model AL 1715B: http://je.pl/g3ou

Zastanawia mnie jedno - Samsung kosztuje 1500 zł, Acer 1200 zł. Co
powoduje taką różnicę w cenie? Mam znajomych co mają Samsungi i sobie
je chwalą, natomiast nie mam nikogo, kto ma Acera. Na oko, tak wieloma
parametrami się nie różnią zbytnio, Samsung ma 4ms, Acer 6.
Więc mam pytanie do szanownych grupowiczów - czy ktoś ma Acery z tej serii
lub widział takie w akcji? Jak one się sprawują? Dlaczego są tyle
tańsze no i czy warto je kupić zamiast Samsungów?

Dziękuje z góry.

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa              }