ibm t42 i haslo do biosu

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 16:46:22 MET

Witam
Otoz kilka dni temu rozpoczalem rozpoznawanie owego laptopa. Wszystkie te
zaawansowane funkcje passporty odciski palca itd. i wydaje mi sie ze bedac w
biosie tegoz laptopa nie zakladalem hasla na niego. Wlasniwie to jestem
prawie pewien ale pewne w zyciu jest tylko to ze nie da sie helmu na druga
strone wywrocic.
No wiec teraz jak chce wejsc do owego biosu pyta mnie o haslo. Wszystkie
moje standardowe hasla wklepywalem po stokroc.
Oczywiscie nie pasuja. Myslalem nawet ze bios przyjmuje np: tylko 5 znakow a
moje hasla maja zwykle 8siem. Ale tez niestety nie wchodzi.
Hasla do xp admina IBM access security itd wlaza bez problemow a do biosu
niestety nie.
Wyczytalem tedy w instrukcji (niestety kiedys trzeba wreszcie na zajzec) ze
zdjecie hasla z biosu takiego sprzetu wiaze sie z oplatami zwiazanymi z
wymiana plyty glownej laptopa ;-(
Czy ktos z grupy mial do czynienia z odzyskiwanie hasla biosowego przez
serwis IBM-a?
Acha a co dziwne w informacjach o systemie Thinkpad (jest taka opcja gdzie
mozna sobie poczytac co jest w latopie i czy cos dziala lub nie) w sekcji
bodajze security widnieje jak wol, ze haslo do biosu, do dysku i power on sa
disabled.
Jak to rozumiec?

zdrowko
x4y4