Laptop, WinXP, stan gotowości i problem.

Autor: MarkS <szkrabBLEBLE_at_poczta.fm>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 14:52:13 MET

Witam,
Posiadam Acera 3023 (Sempron 3000+, 512 MB, Ati X700128). Na czystym
fabrycznym windows-ie wszystko było ok, czyli po zamknięciu ekranu komputer
ładnie się usypiał. Po instalacji wszystkich update-ów systemu, nortona
antyvirusa (acerowskigo), firewalla Kerio i Ad-aware-a coś się pochrzaniło.
Po zamknięciu komputer zaczyna się usypiać (wygasza ekran) i na tym koniec.
Laptop pracuje z wygaszonym ekranem a jedyną metodą uruchomienia jest
odcięcie i podłączenie zasilania.
Co to może być ?
Nic co znalazłem w googlu nie pomogło i nie bardzo mam pomysł co zrobić
jeszcze.

Pozdr
MarkS