Re: Acer i ukryta partycja

Autor: Korbusia <korbusiaWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:53:30 MET

Piotr N napisał(a):
> chcę wymienić dysk w laptopie Acer. Chciałbym oczywiście skorzystać z
> windowsa któy mam na starym dysku. Mam coś takiego jak RECOVERY KIT
> dostarczony z laptopem a na dysku jest ukryta partycja niewidoczna dla
> Windowsa. Nie wiem czy ten cały "Recovery kit" odwołuje się do tej partycji
> czy nie. Jeśli tak to jakim programem zrobić obraz dysku z ukryta partycją
> włącznie? Czy najlepiej zformatować dysk C i dopiero wtedy obraz dysku? czy
> może wystarczy poprostu urzyć tego recovery kit?
> Pozdrawiam
> Piotr

Zdaje mi się, że wystarczy użyć recovery kit. Z tego co zrozumiałam przy
ostatnich zabiegach z systemem, instalujesz go ALBO z płytek, ALBO z
ukrytej partycji. Czyli płytki wystarczą. Chociaż mogę się mylić...
Za pomocą programu Acer eRecovery, który u mnie zainstalował się wraz z
systemem, możesz utworzyć backup ukrytej partycji na 1 płytę DVD lub 4
cd. Prawdopodobnie recovery kit jest takim właśnie backupem.
Na wszelki wypadek poczekaj na inne odpowiedzi, bo ja ekspertem nie
jestem :)
Pozdrawiam
Ania