n-ty dylemat o wyborze monitora crt 17''

Autor: Pala <p.a.l.a_at_WYRTNIJTOpoczta.fm>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:29:03 MET

Witam

googlam googlam i nic mi sie nie klaruje. Wyklarowalo sie tylko tyle,ze
nie mysle juz o LCD. Ale za cholere nie wiem co wybrac z CRT 17''.

Zdesperowany pozwalam sie zapytac - co polecicie? Mam taki wybor:

iiyama Vision Master 1404 (LF704UT)
Gateway 17" VX-750
Samsung SM 793DF
Samsung SM 795DF
Philips 107S61
Samsung SM 796MB
LG Flatron F700B
LG Flatron F720B
Samsung SM 797MB
LG Flatron F700P
LG Flatron F720P
iiyama Vision Master Pro 407 (HF703UT)

Pozycje uporzadkowane od najtanszych (ok. 415 za iiyama) po najdrozsze
(610 za iiyama ;) ).

Co robie: generalnie patrze na statyczny ekran - www, poczta, grupy. Nie
gram. Nie ogladam filmow (od tego mam Mante ;) ). Siedze na wprost
monitora i sie nie ruszam (stad dylemat nt. 15'' LCD za 420 od
alwernii). Chcialbym, zeby bylo ladnie, ale czy jest sens wydawac na
monitor 600zl, jak moze starczy ten za 400. LG niby wymienilem, sam mam
teraz przyjemnosc u rodzicow na nim siedziec, ale odwiedzam czasem NIKU
w Poznaniu i za kazdym razem jak jestem 1-2 osoby wnosza wlasnie F700B.

Wiem, ze mozna wziac uzywke, ale nie jestem przekonany, tym bardziej, ze
nie zauwazylem, zeby ktos sprzedawal na wieksza skale w Poznaniu "lezaki".

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze nie fkurfiam kolejnym takim tematem. Nie
bierze sie to z lenistwa tylko ze strachu przed wydawaniem wiekszych
(jak na studenta) pieniedzy.

--
Pala