ASROCK GE PRO-HT i AGP help !

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:19:42 MET

Witam,
wiem że głupotą jest pisanie tak banalnego posta ale może w związku z moim
problemem nie mogę znaleźć rozwiązania w necie bo co chwilę gaśnie mi
monitor..

Pożyczyłem z pracy płytę ASROCK GE PRO-HT bo moja poszła do serwisu, ta nie
jest w 100% sprawna (pomysłowe mocowania radiatora na s478 znacznie
powyginały płytę). Podpiąłem się do zintegrowanej grafy ale średnio co 5-10
min gaśnie monitor i muszę wtedy ruszać kablem od monitora znacznie w
prawo-lewo i podpierać czymś wygięcie, ale nie to jest moim głównym
problemem.

Wkładam więc w AGP moją grafę (R9800) ale jakby nie działa. Na stronie
producenta nie ma instrukcji do tej płyty a na samym nadruku na płycie nie
ma żadnych instrukcji co do tego czy trzeba jakieś jumpery przestawiać czy
cokolwiek (zresztą na płycie są tylko 3- napięcie, JL1, JR1- z innej
instrukcji wyczytałem że mają związek z dźwiękiem).

Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem lub zna rozwiązanie bardzo proszę o
pomoc.
Z góry dzięki.

pozdr

--