jaki to rodzaj gniazda w tv-out w radeonie 9550 ?

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:02:49 MET

witam

od razu mowie ze karty nie widzialem a pytam bo kolega mowil ze ma
problem z tv-outem i twierdzi ze ma w karcie inne gniazdo niz s-video.
spojrzalem na strone producenta
http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R955128DE.htm i
rzeczywiscie jest obrazek jakiejs przejsciowki ktora z jednego konca ma
wtyczke inna niz s-video, ale poza tym nic wiecej dowiedziec sie z opisu
nei mozna
zajrzalem na sklep komputronika ale nie widzialem tam podobnej
przejsciowki ani kabla. w sumei to nawet nie wiem doklandie pod jaka
nazwa szukac bo nie wiem jak sie nazywa ta nietypowa wtyczka. na
elektrodzie znalazlem opis podobnej wtyczki ale nei mam pewnosci czy to
jest to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10726-0-asc-0.html (9 PIN
SPECIAL MINI-DIN)
bede dzwieczny za pomoc w ustaleniu co to za wtyczka i ewentualne
wskazowki co warto wiedziec przy podlaczaniu tv pod kompa przez
wspomniana wyzej karte graficzna

pozdrawiam