Procesor AMD Athlon 64 3400+ Socket 754

Autor: Misiek <spamerzy_at_to.debile>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 10:03:07 MET

Witam, sprzedałem koledze taki procesor z płytą
główną - Socket 754. Po pewnym czasie coś dziwnego
zaczęło się dziać z całym komputerem - stawał zatrzymywał się.
Skończyło się jak wymieniłem mu procesor na 3000+
Problem dotyczył procesora.
Płyta Główna Epox 8KDA3+ - raczej dobra.
Moje pytanie: czy procesor może się uszkodzić w taki
sposób żeby powodował takie zawieszenia komputera
samoczynne ? a może problem dotyczy czegoś innego
może ta płyta nie jest dostosowana do tego procesora?
Może on jest za szybki ?
Żeby nie było niedomówień dokupiłem wiatrak dobrej
jakości więc procesor jest dobrze chłodzony.
Czym te zwisy kompa mogły być spowodowane ?