Re: jak podlaczyc Radeona do telewizora

Autor: ejek <ejek-usun-_at_autograf.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 07:55:23 MET

Bob napisał(a):

> potrzebna jest przejsciowka 7 pinowa taka jak to:
>
> na jednym ze srodkowych pinow jest sygnal composite, obraz bedzie na pewno
> kolorowy bo uzywawam takiej

I utraci wszystkie korzyści jakie daje S-Video czyli
przesyłanie sygnału wideo jako dwóch oddzielonych składników,
luminancji (Y) i chrominancji (C)
- dzięki temu obraz jest wyraźnie lepszy niż przesyłany
jako Composite video
w którym luminancja (Y) i chrominancja (C) połączone są w jeden sygnał.

Mario - Spróbuj swój TV ustawić na S-Video
(o ile w menu telewizora jest dostępna taka opcja
S-Video/Composite video)

A może ten telewizor nie ma S-Video w tym złączu Euro ?
a np. tylko wyprowadzone jako DIN?

Czyli musiałbyś mieć inny kabel - S-Video Din<->Din

http://jtp.ldc.pl/JTP/audio/oferta/index.php?cat_id=2&man_id=21&prod_id=1600

--
Wojtek