Opadający ekran w laptopie

Autor: majster <majster_at_bezspamu.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 22:52:38 MET

Od kilku lat korzystam z laptopa Toshiba Satelite. Sprzet ma juz ok. 5 lat,
a wiec najnowszy nie jest. Ale do mojej codziennej pracy mi wystarcza. Sam
komp tez jest oki. Poza jedna rzecza. Ostatnio cos sie w nim zepsulo i ekran
stal sie bardzo luźny. W zasadzie tylko pod kątem 90 stopni stoi i nie opada
na klawiature albo biurko. W innym wypadku musze go o cos oprierac.
Chcialbym to jakos naprawic, bo tak jak pisze komp jest dla mnie ok. Tylko
jak sie do tego zabrac, aby nie sptolic tego jeszcze bardziej. Czy ktos z
Was mial jz podobne problemy i moglby podzielic sie doswiadczeniami w takich
naprawach?