Re: problem z konfiguracją sieci LAN

Autor: jerzy <yalcin_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 21:16:26 MET

Grzegorz Nowak <gnowak@wi.ps.pl.spam> napisał(a):

> Z tego, co wiem, to nie ;) Firewall w windowsach wylaczony i takie tam
inne
> duperele? W statusie polaczenia powinno byc napisane pakietow
> wyslanych/odebranych sztuk ilestam. Zob czy liczba pakietow odebranych na
> ktoryms kompie jest rowna 0. Jesli tak to przeloz kabel i sprawdz czy jest
> to samo na drugim kompie.

tak różnych rzeczy próbowałem, firewalle też powyłączałem, ale nadal tylko
jeden widzi drugiego.
Dane sie przesylają i odbieraja - własnie gram sobie w cywilizację na tych
komputerach! Jedyna rzecz, że komputery sie nie widzą, a ten jeden co widzi
nie moze żadnych danych o tym drugim wyświetlić. Udostępniłem na obu całe
dyski i nic, wyskakuje że komputer nie ma dostępu do tego zasobu. Nawet nie
widzi co ten drugi udostępnia...