Zepsul sie DVD w laptopie ACER - pomocy moze z flashowac go?

Autor: <tottolotto_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 20:36:04 MET

Mam problem. Probowalem ostatnio na Acerze travelmate zainstalowac MACOSXa.
Udalo mi sie. Ale:
Cos sie stalo (nie wiem czy przez to) z nagrywarką dvd ze nie czyta zadnych
plyt. Podczas restartu komputera wydaje odlgosy jak by dopiero dostawala
zasilania (zgrzyta kilkakrotnie pozniej niekiedy sie otwiera sama). Komputer
sie nie umie zbootowac z cd roma.
Jest to DVD RW DVR-K12RA

1.Co zrobic? Myslalem by zflashowac firmware ale szukalem na jakiejs stronie
i firmware jakby jest nie do tego. Czy ktos ma flasha do tego? Pomocy.

2.Moze da sie wymienic stacje cd w tym laptopie? to da sie zrobic?

pozdrawiam

Totto