SERWER - RAID - a późniejsze dolożenie dysków

Autor: Hudson Hawk <hudson__hawk_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 18:40:45 MET

Witam

Mam płytę główną GIGABYTE (modelu nie pamietam, ale mogę sprawdzić jak
będzie to istotne) z opcją RAID dla dysków SATA. Obecnie mam tam
podłączony
jeden dysk i zainstalowany Windows 2003 Server. Chcę jednak zwiekszyc
bezpieczeństwo moich danych i dołożyć drugi dysk i zrobić sobie mirroring.
Wiem, że płyta sprzętowo obsługuje RAID 0 i 1
Pytanie: Czy mogę dołożyć drugi identyczny dysk twardy i ustawić sobie w
BIOSIE odpowiedni raid, czy też muszę najpierw skonfigurować sobie dyski a
później dopiero zainstalować system ??

pozdrawiam,
Hudson Hawk

It has removed 84 spam emails to date.