pioneer DVR-K05 do laptopa

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 18:30:32 MET

poszukuje opini na temat ww. napedu do laptopa... oraz ogolnie opini o
nagrywarkach DVD Pioneera, oraz co lepsze tradycyjne tacka czy naped
beztackowy (taki jak ww.) w laptopie. Ten Pioneer jest opcja dla innego
napedu ktory mam na oku (NEC 6650A tanszy o pol stowy) ale niestety nigdy
nie mialem okazji pracowac z Pioneerami, DWDR LIteony podobno ostatnio
nienajlepsze, LG to naped ktory wlasnie bede zamieniam bo sie spieprz...
(miesiac po minieciu gwarancji...co za precyzja), dodatkowo korci mnie ta
beztackowosc, ale moze ktos ma praktyczne uwagi do tego typu napedow?

ZOMO