Re: Zasilacz Dual, czy One (Single) FAN ?

Autor: -=RapidHail=- <dyskus_at_usun.to.epf.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 17:20:51 MET

Użytkownik "Plissken" <plissken@poczta.wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnes1l$qqe$1@news.onet.pl...
> Nie wiem ale zastanawia mnie jak sie bedzie chlodzic te kompy gdy predkosc CPU
> dojdzie do 20GHz ??

    Moim zdaniem wtedy już zaczną się bardziej przejmować wydzielanym ciepłem i
poborem mocy, a jak widać można i teraz, patrząc na ofertę 'Mobile'. Tylko, że
póki co mają to trochę gdzieś. Z drugiej strony przestaną brnąć w 'głupie'
podwyższanie częstotliwości działania, zajmą się poważniejszymi zmianami
architektury co pomoże zmniejszyć pobór prądu i wydzielanie ciepła.

Pozdrawiam