Problem z HDD Quantum 20 GB

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 14:49:41 MET

Witam!

Mam problem z dyskiem Quantum Fireball CX 20 GB. Dysk ma juz 6 lat,
dzialal jak do tej pory idealnie. Aktualnie mam z nim nastepujacy
problem:

W momencie wlacznia dysku zaczyna sie stukanie glowic i po chwili dysk
sie wylacza, pozniej znow sie wlacza, koncery glowicami i znow
wylacza. Ostatecznie jak sie juz wlaczy to juz nie stuka, ale nie jest
widoczny w BIOSie.

Czasem zdarza sie ze sie pojawi, ale mam wtedy mam dostep do 1
partycji dobry, do drogiej z duuuzym opoznienim.

Pytanie: czy to padnieta elektronika czy cos innego. Co z tym zrobic?
Szukalem na sieci zastepczej elektroniki ale bez rezultatow.

Dodatkowe info: przez ostatni czas dysk pracowal podpiety do przelotki
USB->IDE i tez nie sprawial najmniejszych problemow.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie