Nvidia Riva tnt - jak "uaktywnic" sprzetowe dekodowanie DVD (bez oryginalmego CD)

Autor: Marcin <marcin.skiWYTNIJ_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 14:13:24 MET

Witam,

mam kartę Nvidia Riva TNT.
Z tego co wiem ma ona wbudowane sprzętowe dekodowanie DVD.
Niestety nie mam oryginalnego CD i obawiam się,
że sam sterownik (wbudowany w Win XP) nie wystarczy
aby z tego dekodowania korzystać.
W każdym bądź razie 100% zajętości procesera podczas odtwarzania DVD
na to by wskazywało.
Dlatego, jeśli moje spekulacje są słuszne - mam do Was prośbę -
o podesłanie mi informacji czego mam szukać, albo wręcz (posiadaczy takiej
karty) o podesłanie konkretnego pliku z oprogramowaniem.

Z góry dziękuję
Marcin
ms <at> poczta.mr.com.pl