Re: Zasilacz - Jaki ?

Autor: Cezar Ponti <pegazzzUSUN_at_poczta.fm>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 13:08:57 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dnefpj$n9o$2@inews.gazeta.pl...
> Cezar Ponti napisał(a):
>> Jaki dobry, cichy, nie koniecznie tani
>> zasilacz wybrac?
>
> A co to znaczy niekoniecznie tani?
> Zarysuj jakieś granice cenowe.

Ogolnie to mnie interesuje nawet cala obudowa
im cichsza tym lepsze.
Komputer jest czesto mocno obciazony
pliki graficzne czyli praca procka i dysku
po jakism czasie komputer strasznie zamula
wynika to z temperatury (przynajmniej tak mi sie wydaje)
Wiec zalezalo by mi na dobrym zasilczu jak i systemie
chlodzenia procesora jak i wnetrznosci obudowy.

Cena? hmmm nie wiem w ogole jakie to sa przedzialy
cenowe za takie dobre obudowy.