Re: Pytanie.

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 13:02:13 MET

Użytkownik "zyga" <zygarek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dnee97$hrc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> PSYLO wypocił(a), taki oto tekst:

> Tak, uzywany, z niemiec, tylko jakis kolek (zapewne poprzedni wlasciciel)
> zalozyl haslo na bios.. W sumie nie tragedia, ale chcialoby sie pobawic
> ustawieniami.
>
> Z Biosem to w ACER@TM2304 nie mam problemu z ..
Windowsa wchodze do Ustawien biosu ,
moze na plytce z Laptopa masz tez taki program ...
a nie to moze ten program ci pomoze w poszukaniu softu do Laptopa :
http://www.maxdata.pl/?site=product&category=app_pl&action=showCatalog&clicked=m_app
znajomosc hasla bedzie pomocna rowniez gdy padnie bateria ...
bo jak wtedy ustawisz date i tp .. reszte mozna zrobic z Windowsa .

Pozdrawiam Ireneusz