Re: Zasilanie kompa,chyba niskie napiecia ?

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 12:09:13 MET

> W zyciu nie wiedzialem ze na Codegen 200W moze taki sprzet pociagnac?
> Wielkie uzanie dla tego zasilacza. A tak przy okazji to wymieni zasilacz
na
> jakis firmowy 350W, chyba ze lubisz zapach palacej elektroniki.

ale ciezko jest znalezc w sklepie jakis zasilacz mocniejszy, ja jak swego
czasu szukalem obudowy takiej to zasilacze widzialem tylko 200w i 250w,
mocniejszych nie za bardzo widzialem, moze polecisz jakis markowy zasilacz
najlepiej w jakims sklepie internetowym , bo moze ja nie umiem szukac, a
chetnie bym sobie sprawil taka zabaweczke mala ;)