Problem z HDD :( Pomóżcie ...

Autor: /// Kaszpir /// <brak_at_adresu.brak>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 11:02:23 MET

Witam !

Mam dysk HDD maxtor 80GB. Niestety gwarancja minęła a dysk wysiadł :(

Objawy są dziwne .... Dysk zaczął baaaardzo wolno działać (kopiowanie danych
po kilka KB/s ...). Okazało się że są badblocki. Za pomocą softu Maxtora
wykonałem lowlewel format i założyłem partycję.

Niestety nie mogę dysku sformatować (pełen format) bo odrazu format się
zawiesza (nie może nawet zacząć formatować) , komp. zachowuje sie jakby
zawiesił się ...
Quick format działa , jednak podczas sprawdzania programamem testowaym
program Maxtora poinformował mnie że są błędy na dysku ...

Czy znacie jakiś program który by w tym przypadku pomógł ? Wymagane było by
chyba pełne sformatowanie dysku z zaznaczenie na stałe miejsca gdzie są
badblocki ...

Dzieki i liczę na Was !

Szkoda by tego HDD wyrzucić na śmietnik :( Przydałby się jako magazyn :(