Re: Celeron M

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 10:54:33 MET

"fist4sz3k" wrote:
> Posiadam laptopa jak w sigu. Zauważyłem jedną rzecz, mianowicie taką, że
> przy niskim stanie baterii częstotliwość procesora spada do 515MHz.

Odpisałem Ci już na Chip.hardware, ale skoro się tu też pytasz,
to myślę, że tu będzie większy ruch i więcej odpowiedzi.

W BIOSie masz prawdopodobni funkcję CPU Throttle i to ona powoduje
takie obniżenie częstotliwości przy niskim stanie baterii. Ale ZTCW,
to działa on tylko i wyłącznie tak jak u Ciebie i przy normalnym stanie
baterii raczej nie uda Ci się tego ustawić.
producentom zależy na sprzedaży Pentiumów ze SpeedStepem, które
oferują taką funkcję o jaką pytasz.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L