Re: Dziwne ceny Dell'a ?

Autor: Michal <michaljelinskiNIEZYCZESOBIESPAMU_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 01:45:07 MET

Użytkownik "AD" <tu@tam.pl> napisał w wiadomości
news:dnc1v9$rhi$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/precn_desktops?c=pl&
l=pl&s=bsd

http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/sc?c=pl&l=pl&s=bsd

> Te ceny, ktore podalem dotycza konf. podst. : 256 RAM, Bez Monitora.
> Prawda jest ze stacja robocza ma karte graf. mysz i klawiature, ale gorsza
> plyte

heja
- ciekawe, bo nie udalo mi sie osiagnac takiej ceny w konfiguratorze :)
zatrzymalem sie na 4396 i jakos nizej nie umialem zejsc.
- nie zapomnij, ze skladajac zamowienie przez internet (co wg mnie w ogole
sie nie oplaca) musisz doliczyc koszty transportu z irlandii (pewnie ze
200zl netto).. co ciekawe, dell nie sprzedaje klientow indywidualnym.. tylko
firmom...
- z serwerem do tej ceny udalo sie zejsc majac 256MB RAM, przy workstation -
da sie skonfigurowac minimum 512MB
- z serwerem dalo sie zejsc do gwarancji 1 rok, z workstation - minimum to 3
lata NBD
- nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze ta karta graficzna (najtansza i
pozostale) ma opengl i moze byc stosowana do obrobki np grafiki 3D...

Pozdrawiam
Michal